top of page
Inicio
Groups
Grupo tudirector
Grupo tudirector
Público
·
11 miembros
Unirse
Discusión
Multimedia
Miembros
Acerca de
Volver
Борис Сергеев
9 de diciembre de 2023
[[[livestream-tv!!]]@] PEC Zwolle NEC Nijmegen kijken stream 09/12/2023
1 mrt 2014 — PEC Zwolle vs N.E.C. live stream ⋊ PEC Zwolle vs N.E.C. live kijken ⊕ azscore.com.
PEC Zwolle vs NEC live 01.03.2014 1 mrt 2014 — PEC Zwolle vs N.E.C. live stream ⋊ PEC Zwolle vs N.E.C. live kijken ⊕ azscore.com. Degelijk PEC ontvangt NEC voor Memorial Match 5 uur geleden — PEC Zwolle ontvangt NEC als laatste uitploeg dit kalenderjaar. De bal rolt zaterdagavond om 20:00 uur voor het laatst dit jaar in het ... PEC mag ruime zege op Volendam een goed vervolg 13 uur geleden — NEC was immers even in de gevarenzone terecht gekomen, maar door de zege gaan de Nijmegenaren deze speelronde in als de nummer twaalf van de ... home. name, 'nl')}} {{ translations('teams', item. away. name, 'nl')}} {{(new Date(item. date)). toLocaleDateString('nl-NL')}} {{(new Date(item. toLocaleTimeString('nl-BE', {timeStyle: "short"})}} {{ translations('league', name_group. group, 'nl')}} Competitie stand Spelers lijst {{ translations('teams', sortedPlayers[0]. team_name, 'nl')}} Spelersnaam Gesp. Min. Doelp. Geel Rood Gebles. Kijk PEC Zwolle - NEC Nijmegen live stream online voetbal PEC Zwolle ontmoet NEC Nijmegen op 09-12-2023 om 19:00 in de spannende confrontatie van 3 punten in Netherlands: Eredivisie. Livestreamsvoetbal.nl is je ... De club zal vastbesloten zijn om een positieve indruk achter te laten en te strijden voor succes in het komende seizoen. Start je 1e week gratis PEC Zwolle stream jij gemakkelijk met de TV app Mis dit seizoen geen duel in de Eredivisie van PEC Zwolle met de Canal Digitaal TV App. Kijk overal binnen de EU en krijg toegang tot alle kanalen van ESPN, zo profiteer je van heel veel extra’s. Hiermee beschik je over maar liefst 60+ tv-zenders en stream je de beste films en series. Bovendien is de Canal Digitaal TV App geschikt voor al je apparaten! Alle wedstrijden van de Eredivisie op elk device Toegang tot ESPN, ESPN 2, ESPN 3 én ESPN 4 Kijk live naar meer dan 60 zenders zonder kabels of kastje Stream de beste films en series Tv kijken overal binnen de EU Terugkijken tot 7 dagen Start je 1E week gratis Komende wedstrijden {{ translations('teams', item. Na een afwezigheid van één seizoen is de club weer terug op het hoogste niveau van het Nederlandse voetbal. De promotie is een beloning voor de inspanningen en het harde werk van de spelers, staf en supporters van PEC Zwolle. De club heeft in het verleden laten zien dat het kan strijden tegen de beste teams van Nederland, en nu krijgt het opnieuw de kans om zich te meten met de topclubs. Met hun terugkeer naar de Eredivisie kan PEC Zwolle bouwen aan een sterke toekomst en voortbouwen op het succes van het verleden. Eredivisie | Ontdek alles over Ons Voetbal op Eredivisie.nl Logo nec N.E.C. Nijmegen. PEC Zwolle 160x160 1 PEC Zwolle. Logo psv PSV. Logo rkc waalwijk RKC Waalwijk. sc Heerenveen. Logo sparta rotterdam ... Eredivisie kijken in het buitenland: Hoe doe je dat? Ook lukt het ons vrijwel altijd om met NordVPN een stream te unblocken of buitenlandse tv-kanalen te kijken. NEC Nijmegen; PEC Zwolle; PSV Eindhoven; RKC ... Als Canal Digitaal-klant heb je al gratis toegang tot de Canal Digitaal TV App. Dus je ziet al alles. Klik hier om in te loggen Hoe werkt de eerste week gratis? De eerste week nemen wij voor onze rekening, je pakket is dan op elk moment opzegbaar. Daarna start je betaalde abonnement. Je kan dit per maand opzeggen. Houd rekening met een maand opzegtermijn. Hoe kan ik op mijn tv-scherm kijken? Met de Canal Digitaal Smart TV App kan je op een groot scherm kijken. Geniet van live Eredivisie en stream een groot aanbod films en series. Kijk live tv, pauzeer of kijk gemiste programma’s tot 7 dagen terug, in alle EU-landen. Download de TV App op 5 apparaten en kijk op 2 apparaten tegelijkertijd. Op welke apparaten kan ik kijken? Je kan kijken op je smartphone, tablet, je laptop of pc. En als je de gratis Smart TV App download kijk je via een app op je smart-tv. De mobiele app download je gratis via de App Store of Google Play. Of kijk via je browser. Heb je geen geschikte smart tv? Stream dan je favoriete programma naar je grote scherm via Chromecast of Apple AirPlay. Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten? Je abonnement stopzetten is makkelijk: Bel 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09. 00 tot 18. 00 uur. Binnen de eerste week is je pakket op elk moment opzegbaar. Houd na deze maand rekening met een maand opzegtermijn. Wat is mijn contractduur? Dit abonnement is contractvrij. Houd na deze week rekening met een maand opzegtermijn. Heb ik 14 dagen herroepingsrecht? Als je jouw account activeert, dan vervalt het herroepingsrecht. Je kunt namelijk vanaf dat moment gelijk tv-kijken. Officiële website PEC Zwolle - peczwolle.nl Calendar MAC3PARK stadion. Eredivisie. PEC Zwolle. v. N.E.C. Nijmegen. 0D18H59M54S Memorial Match PEC Zwolle - N.E.C. Nijmegen. Video. Gisteren - 11:00 ...
0
0 comentarios
Write a comment...
Write a comment...
Acerca de
¡Te damos la bienvenida al grupo! Puedes conectarte con otro...
Leer más
Miembros
Макар Матвеев
Seguir
Dylan Smith
Seguir
Борис Сергеев
Seguir
Oliver Milne
Seguir
gustavoretamal007
Seguir